dinsdag 3 mei 2011

Klaar voor de Zomer

Een paar weken geleden, nam ik het besluit om weer te gaan rennen. Ik heb er heel lang over nagedacht, maar uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en ben begonnen. De minuten voor het rennen zijn niet erg prettig, maar als ik uiteindelijk aan het rennen ben ik, vind ik een rust. Ik bespreek mijn vragen, twijfels, pijn, verdriet met de Heer en focus mijn aandacht op de Heer. Terwijl ik mezelf en al mijn zaakjes aan de Heer overgeeft, ervaar ik een diepe rust en vrede. Ik voel mij letterlijk lichter worden en ik kan de loop met succes afmaken.

Heb 12:1:
Daarom dan, laten ook wij, nu wij zulk een grote wolk van getuigen rondom ons hebben, afleggen alle last en de zonde, die ons zo licht in de weg staat, en met volharding de wedloop lopen, die vóór ons ligt.


I wist dat ik fitter moest worden. Ik werd gauw moe. Ik discussieerde hele dagen waarom ik wel en waarom ik niet zou gaan rennen. Uiteindelijk maakte ik toch een keuze om te gaan rennen. Ik ben klaar voor de zomer!

Gisteren werd ik geraakt door het bericht van het overlijden van Pastor David wilkerson. Ik las net enkele van zijn laatste blogs . Pastor David Wilkerson spendeerde zijn laatste blogs aan het oproepen van Gods kinderen om de wedloop van geloof met volharding te lopen met Jezus Christus door Zijn Heilige Geest. Om vast te houden aan het geloof in Jezus Christus, wat hun omstandigheden ook zijn. Het is een keuze om de wedloop te lopen of om vast te houden aan de last en zonde die ons licht in de weg staat. Klaar voor de tweede komst van Jezus of niet klaar voor tweede komst van Jezus, dat is de vraag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten